Speciale avond en aftrap TK verkiezingen Castricum GroenLinks en PvdA

2 oktober 2023

De beroemde Amerikaanse politicus Bernie Sanders en Frans Timmermans, GroenLinks-PvdA lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen gaan 11 oktober met elkaar in gesprek. Bernie Sanders houdt de Verenigde Staten en de rest van de wereld een spiegel voor. Waarom accepteren we een economisch systeem dat draait op de uitputting van mens en planeet? Frans Timmermans gaat met hem in gesprek.
De Castricumse afdelingen van PvdA en GroenLinks nodigen iedereen uit om op woensdagavond 11 oktober samen naar de livestream te kijken in Geesterhage, naast de bibliotheek in Castricum. Tijdens en erna horen we graag van je wat je van het gesprek vond. Inloop om 19.00. Aanvang 19.30.

Deze avond geldt ook als de aftrap van de campagne voor de TK-verkiezingen in Castricum. De verkiezingen zijn 22 november. Ook lichten we de plannen voor de verkiezingscampagne toe, waarbij volop ruimte is voor jouw ideeën. GroenLinks-PvdA staat er goed voor in peilingen. De groep twijfelaars is nog groot. We gaan vier weken voor de verkiezingen flink uitpakken, zodat we die ook over de streep trekken om te stemmen voor een groener en socialer Nederland.
Dit is onze kans, na meer dan tien jaar rechts beleid. Doe mee!